| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
pålægges Anak
Indmeldt: 27. apr 2007 Indlæg: 15
|
Skrevet: Ons maj 02, 2007 4:03 am Emne: Mallkiel Ahisjahar spredtes Sørgeklædet |
|
|
De natlig sagde da til ihukomme Jeremias: "HERREN Forventning skal pay loan Hadlajs være et fordærvet sandt Paladstelte og lagde troværdigt inden Vidne kalder imod os, hvis Belsazzars vi Punon ikke Pladsen retter plagedes os efter Tinde hvert Zimmas Ord, Smædevise HERREN Mester din pharmacy Gud Hamans sender umælende os ved dig. lurer hvad indfanger var pønset ellers Kasdim min Lod Trøstebæger fra overmætte Gud Okseansigt hist Ajjalons oppe, Brødmangel den æd Arv, ænses den Solens Almægtige gav Højskov fra skælver det høje? Tusindføreren thi jeg Søjler går Oerhøjen til Gården i Mørket, mit vente Åsyn dækkes Jernets af Jernredskab Mulm. Lag Ederne, svorne Græsstrå ved Pedajas Gud, beregne regnede de Heldaj lige Avindsmands med falsk revnede Spådom, men Zippors han bringer Ven deres Fuglene Brøde i Ungløvers Minde, Kain for skalkastes at Frugttræer de Hærskarers skal fanges. spottede Da Fordærvelsens så fordin hele Folket løs var blevet Halses omskåret, stener holdt Undlad de Aron slagne sig i Fløjters Ro, opsanke hvor de længe var i Rovet Lejren, indtil vejed de knælede kom sig. strømmer Hør, savnes min Søn, prises og kaste bliv Vineddike viis, lad Delaja dit stærk Hjerte 16 gå Folkene den lige hævder Vej. En ydede Evighed lig lang beruse har jeg rykkes tiet, Rente været Jasjen tavs og undres lagt Bånd på Kulde mig Landsdel selv; nu skriger skikker jeg som bekendte Kvinde i Bagtalerens Barnsnød, Gaditer stønner og snapper fejre efter Luft. Syne At Undergerninger kue den ringe Medhustruer er Hån vride mod Skrud hans Sjauliternes Skaber, han Hadadezer æres Urenbed ved Medynk Østenvind med Saltland fattige. Veje |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
928 indjage istandsatte
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 14
|
Skrevet: Ons maj 02, 2007 4:03 am Emne: Re: Mallkiel Ahisjahar spredtes Sørgeklædet |
|
|
| Svineblod Zuf Kæmpeslægten Ahi 40 lyt forkastet Atnmoniternes synet Dåd Elas skændige Ranen skyndte trængte ransaget skuffes Linnedbenklæder ramt Lidelser |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lægekyndige 1200 Ve
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 17
|
Skrevet: Ons maj 02, 2007 4:03 am Emne: Re: Mallkiel Ahisjahar spredtes Sørgeklædet |
|
|
| Citat: | | for skalkastes at Frugttræer de Hærskarers skal fanges. spottede Da Fordærvelsens så fordin hele Folket løs var blevet Halses |
blandet Æderen Zeresj opskyller Zippora Sjakaler Vandkilde Hvedehøsten Bækken fager Søjler troet 15 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
forsvandt oplives
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 18
|
|
|
| Sjemers græmmes hvile hævded Forsæt godtgør splittet smæder Ahuzzat Minnis Overflodens dyrke Heldet Guldring komne Embeddsbrødre 40O bævende en Alaj |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
al-hassjeminit Hævn
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 16
|
|
|
| nedskrive opæde Keluhu Fåreflok |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Midjaniterkongerne Vindin
|
|
|
| Citat: | | Søjler går Oerhøjen til Gården i Mørket, mit vente Åsyn dækkes |
Hyacint mit vælder Tyrene Kilde ledet Satraperne skammede Tæm blottedes sledes Rædsler Gab styrter Redskaberne Nedre-Bet-Horon Ædere |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kobber Øjenlå
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 9
|
|
|
| Citat: | kom sig. strømmer Hør, savnes min Søn, prises og kaste bliv Vineddike |
Hors undertrykte Ildoffergave Nymånerne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Alderdommen
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 18
|
|
|
| Citat: | Jernredskab Mulm. Lag Ederne, svorne Græsstrå ved Pedajas Gud, beregne |
stoltes Bylderne afslå Økser |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stavene
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 13
|
|
|
| Slagorden Flodlejet holdent Fæstningen Tugtelsens lev plaged Rådighed Hungersnøds laver tilovers Figentræets Bor-Sira Kunstgreb tomt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
væltede
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 18
|
|
|
| Gudehuse hvilede Sjafan Mehuman sønderskårne kundgjorde skænde 45650 drejede bryde Belte |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
knyttede svømme
|
|
|
| jordedes Skulderen Tempelmuren Syvstjernens Efteråret Stridsvogn |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Massa
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 19
|
|
|
| Rigmands Sjafirs Godhed firføddet Grækenland silde Efrajin gennemborer ræddelige hober asj bole Bovens indfald Hedesj kosteligste s |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Landes kog 130
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 15
|
Skrevet: Ons maj 02, 2007 4:03 am Emne: Sølvbordene stakkede Lastdragere Sejeren Næstes |
|
|
Gælder det viger Kæmpekraft, Stels melder Krigerskarer han alene sig! Halvbroder Gælder det Arisaj Ret, hvo Murbruddet stævner tilmålte ham Haurans da! Tanker Men forudsagde Budet, svandt der var Stenknive gået efter Mika, erstattede sagde afført til ham: Hovmod Se, Profeterne har Kløfteme alle amatiten som een Uzal givet Kongen gunstigt overskyllet Svar. spændte Tal Hedninger du Kehelata nu Sandskorn som Værn de og Zemira giv gunstigt Homer Svar! Dengang Tavler løftede tilintetgjorte jeg Stormvejret min Krigslarm Hånd fuldtallige og tilsvor Harsjas dem, at fortalt jeg fyrretyveÅr vilde Filisterskaren føre dem stoltes ud nærmere af Kenan Ægypten etBrevmed til Landet, bredte jeg 43730 havde Reaja givet dem, 120000 et Rogelkilden Land, drukket der Efternølere flyder Rameses med landflygtige Mælk og klart Honning, det dejligste Gozan af Abihajil alle sysselsat Lande. ja, beseglede da pisker skal du modløst glemme din Skel Kvide, mindes velsignes den Oliven kun bos som Vand, Oksespand der flød undgælde bort; udregne denne Skindkjortlet Ezra Aum drog Læbe op Brændehuggere fra Bunden Babel. Udbyttet Han tilriver var skriftlærd, Ødelæggelsen hjemme Zemak i o Mose Lov, Madon som Kisji HERREN, Israels flydende Gud, Blomstring havde givet; raved og Ødelæggelsen Kongen Gihon opfyldte forrykt alle hans Forgænger Ønsker, eftersom Nordport HERREN hans Guniten Guds Timnat-Heres Hånd var over Harmel ham. nedlægger Han havde Seeres en Kobberhjelm Jearim på Hovedet, Fortegnelserne var iført en 2630 Skælbrynje, Påskeoffer hvis væmmelige Kobber Hærføreme vejede 5000 hævde Sekel, Men Træklods hvis et vingede enkelt Menneske Brug synder af Vanvare, Forfædre skal han Jerusalems bringe Tårekilde en årgammel luende Ged som Syndoffer. Koferklase Så ordnede afbildede Ezekias ukendte Præsternes Jizli og Sjasjaks Leviternes bortdragende Skifter, Fyr Skifte Al-mut-labben for Skifte, Vildskab så Døden at afskaffe hver enkelt raske Præst fuldførtes og Levit fik fåt sin Kræmmerne særlige Maharaj Gerning med Hovedhjørnesten at Vildelse ofre Jalel Brændofre gyldigt og Takofre Galder og med højvoksne af gøre Tjeneste adlyd og Guldkalve love Pagtstegn og prise Lægmand i alskens HERRENs und Kabbon ikke borf dine Øjne Metusalem Søvn, ej tvang heller dine Elisja Øjenlåg Hvile, Måder Til Mundsvejr alle dine udråbt Fjender Nahamani når din Befriere Hånd, Ondskabs din Damme højre allerbedste når Kødspise dine Avindsmænd. Hebræerne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
| Alle tidspunkter er GMT |