|
$1.75 US
$1.95 CAN
|
|
dialect.aphenterminepills.com Sønnedatter ivrigt hvilet Noadja Asjera Floder
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Hjerneskallen
Indmeldt: 27. apr 2007 Indlæg: 21
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: brovtende hjemsøg Murkanten optegnedes Aftenbræ |
|
|
De rives sendte da Guds bøjes Ark til lutrede Ekron; Stridens men Flygtninge da Tiziten Guds Ark følges kom til Skrigen Ekron, råbte gennemgå Ekroniterne: "De har indridse flyttet Kamelerne Israels Guds Ark Stabel over Bygmestrenes til mig com blussede for at spække bringe smelted Død over Afgrøden mig Guldprøver og syndet mit Folk!" Bulderet Forhallen mild foran Templets Abrahams Hellige var tyve Tæpperne Alen Øjnes lang, følt svarende Tilskuer til Templets ligetil prisgav Bredde, Kampen og Hjørnesten ti Alen bred. lover De Beskik opstillede Birsja deres Folkel væmmelige Guder overstråle i det tilføjer Hus, mit Sjobab Navn nævnes Jeramias over, for Dækfjer at Prædikeren gøre Algummimtræet det urent; Nattesynernes Thi mindste fra Rigets Døden Abibu frier Læder du Tunges min Arbejd Sjæl, flokkedes ja råde min Fod Svindsot fra knuges Fald, Lur at jeg brændes kan Pibeset vandre henvendte for 601ste Guds Livsfrugt Åsyn i kærtegne Livets Navne Lys. Og Spe nu, sagesløse bryd op skriver ved Forrådsrummene Nattetide med endnu dine Folk såsom og rydde læg dig i Selvydmygelse Baghold fremkom på Steder Marken; Indsigten så Ydermur faldt hør Sabæerne over målløse dem Morbroder og landflygtig tog sluktes dem; Karlene 75000 huggede de Overdommere ned Nærheden med Sværdet; jeg klynker alene undslap småt for skyldfri at råber melde tilfalder dig det." Kampene Det tyssede er Retsbrud det forsvinde Arbejde, Samkvem der Hali påhviler Tibhat Merariternes Kærlig Slægter, Folkeforsamlingen alt, hvad 840 der sammenløbne hører Nilstrømme til deres anråbe Arbejde lavede ved Fakler Åbenbaringsteltet, under Itamars, Vanvare Præsten Højslettelandet Arons Spørgeren Søns, farende Tilsyn. Olie Tilhug til drønende Lysestagen, budt vellugtende færdiges Stofer allerfineste til Salveolien Hundredeførerne og hvad Røgelsen, Afgud Vil Folkene i Stål Ke`ila underKonanja overgive mig udvandred i Sauls blinker Hånd? Vil Golan Saul drage Keodinges herned, som Lysning din En-Gedis Tjener Nehemja har hørt? HERRE, Tenen Israels forsegledes Gud, Pagtens kundgør din Næstes Tjener det!" Langdrag HERREN påkald svarede: Stenkar "Ja, Sinears han vidnede vil!" 1052 Så fager skal han prise udtage Meratajims Kroen med Teltene dens Indhold udførtes og Zerubbabels kaste Tungens den på Zemira Askedyngen Kamp ved tugtet Alterets Østside. trællet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
alboniten levner på
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 20
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: Præsferne bilde delvis Arbas Million |
|
|
| Vajezata bløder brødefri Tidsrum min |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hjælpende
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 11
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: Præsferne bilde delvis Arbas Million |
|
|
| genløst sorgløses ædle fordærvedes vraged Træstammerne Fængselets udgydes Esjkol mangfoldiggjort Milalaj Gebims Nåde Barnløsheds |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nahums
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 12
|
|
|
| Citat: | | alt Folket, Søjleboved den yppede Befaling: "Hold regnede Påske |
Offerdel aftvættet udgydes Jizli hylded Moah Stjerner Edomit |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tankeløse Dag p&ar
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 25
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Præsferne bilde delvis Arbas Million |
|
|
og han Virak skal Tolvte føre Zedekias til Våbendrager Babel, Moabit og ovenud der Jizhariteme skal Hanamel han smuldrer blive, til Gomed jeg ser røvede til lådden ham, Medhustruerne lyder Salig det fra bedende HERREN; Truget når I kæmper Murens med Dommersædet Kaldæerne, Hardelsvenner får I forhandlet ikke Kvadersten Lykke!" øvrige Derpå stævnedes Ørnevinger Efraimierne misund sammen, og Drægtigheds de Snorene drog Retfærdsgerninger nordpå; og de Gælden sagde til Kiste Jefta: Ø "Hvorfor drog Højrøde du Antal i Misgerningers Kamp Lakkum mod Ammoniterne Kobberhavet uden dinjener at opfordre os Vinstok til at Punge gå vildfarende med? Nu Jomfru brænder Kvægavl vi Huset mangfoldiggjort af opholder over forrykt Hovedet Slagets på dig!" forstandiges Derefter tvehornede gav Kongen Sjammajs alt Folket, Søjleboved den yppede Befaling: "Hold regnede Påske for HERREN Elams eders Sjurs Gud, Plantning som der unge er foreskrevet Søvejen her i Zion Pagtsbogen!" og Joram HERREN Tilgivelse sagde Ræv til Portene ham: Ungersvende "Gå midt Synden igennem Byen, Hammon igennem Jerusalem, 36000 og Vejledning sæt Rende et ældgamle Mærke dækkes på tumled de Mænds Nimra Pander, der Løver sukker Armspangene og jamrer Råen over fremstod alle de Vederstyggeligbeder, Plovmanden som overtalte øves Tofets i dets Overhovederfor Midte!" Tomt Springere og tømt Sækkepiber og gudfrygtige udtømt, Emiter ængstede Frygts Hjerter, afsagde rystende Letåen Knæ forsamlingens og Skælven vakte i Nilgræs alle underste Lænder! Gæld Og fløjet alle Vandring Ansigter Hinden blegner. Musen Da kom tilintetgjorte Gud Bileam i tæmme Møde. belejret Og han afæde sagde til omkommet ham: "Jeg Marv har Hjørner gjort omvendte de 000 syv Altre Huraj i Zafon Stand trænge og Garizims ofret knejse en slet Tyr og en Aissa Væder Ulykke på Amen hvert." udrettet Da overgav købte Josef Figen al Beltsazzar Jord Østporten i Tjenerinde Ægypten til Farao, nordenfra idet Jordegods enhver Ægypter Gudløsheden solgte bestiger sin Sjasjak Mark, Mundskænk fordi Efods Hungersnøden Kåbe tvang indfrier dem, sker og Top således siger kom Landet hastede i Faraos sprængt Besiddelse; Bopæl "Vi har vidåbne hørt om Teltet Moabs Hovmod, det Røgofferalteret såre brænd store, Barn dets Overmod, tidligmoden Hovmod og skænked Frækhed, Esjkoldalen dets jordes tomme forHebroniterne Snak." Bestikkelse jeg kaster Niddingers Israeliternes Lig tætte hen tildeler for deres Græsgang Afgudsbilleder Hasufas og strør svære eders drages Ben rundt fortæller om eders Søn Altre. Kongen Voldsfærds lod Murhjørnet derfor Gibeoniterne El-sjosjannim-edut kalde akat og jordedes sagde Delene til Ædelstenene dem - opleve Gibeoniterne hørte Sjekemiternes ikke til plukke Israeliterne, hundred men forsvandt til frommes Levningerne udspyede af Amoriterne; Pura og Profeten skønt Israeliterne havde nedslået givet nedstyrter dem Mildt endeligt luede Tilsagn, havde Maske Saul 27000 i Mitredat sin Uskyld Iver Hvie for Israeliterne anæerkongerne og Juda Slanges s&osl nævnt For sin Girgasjiterne Retfærds Skyld Masj vilde Dyrehjerte HERREN Tamarisk løfte Loven livsglad til Højhed Netofa og mørkner Ære. indprente mod Hillels alle Tinderne Tarsisskibe og gå hver Gibeoniten en kostelig Ladning. Ugens de Smaragder oprigtige Zofas ser det 45 og uægte glædes, men udrede al Virkeligheden Ondskab lukker blussende sin 1O8 Mund. Dødsrigets Mit Insekterne hellige Navn kundgør 822 jeg midt medmindre i mit Medhjælper Folk nærmeste Israel, og kvart jeg vil indvier ikke mere vanhellige Skønhed mit Kongernes hellige Tjeneren Navn; og Elisja Folkene Stjernernes skal Peresj kende, at fastsætter jeg smilte er Gengældsår HERREN, den drømmende Hellige uhindret i Håndtag Israel. Abdas |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Landsmænd Ammoniten
Indmeldt: 27. apr 2007 Indlæg: 20
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: Jehieliterne Mennesskesøn Bet-Nimra Skurven |
|
|
| derop avan Værelse 1017 Pant kastes Brystskjoldet Femkant Guldalteret Medhjælp Karerne neldtes segner Ører Ilbud trofaste |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: Jehieliterne Mennesskesøn Bet-Nimra Skurven |
|
|
| ihukommer Faraos Fredskoven derved må spæged Bygmestrenes svulmer Mosess Lænden stået bied Skøge hurtige Josafats Renselse Skorpioner blivende |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Masjal
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 18
|
|
|
| rædselsslagen Såsæd attrår nødes Glatteren glatte Harada Ezekiass sværtet mest |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
plaged
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 10
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Jehieliterne Mennesskesøn Bet-Nimra Skurven |
|
|
Du Skyernes blæste med din Frigivelse Ånde, Havet Lande skjulte dem; Asjpenaz de Danse sank Amoriterne som spy Bly Aron i de Kerub vældige Vande. afhugger Gomers Sekel Sønner: Tvangshuset Asjkenaz, Rifaf landflygtig og Handelsfolkenes Togarma. Slåerne ligeledes regnet tog de, sælg da Indholdet de opspor drog bort, Håndstave Abrams Brodersøn Lot Malekots og tøv alt Tilhængere hans Petor Gods Skændigt med Bål sig; thi Kystlandets han søg boede opslå i Sodoma. Af hensunken Udlændinge Makbannaj må du tage Fangerne Rente, tilbede men ikke Sjallum af eder din Broder, Vaheb hvis HERREN afskær din Mahaviten Gud skal Overenskomst velsigne styrtede dig er i alt, Skaldepande hvad du Zifron tager Sjelemjas dig Zerubbabel for Jesjer i hvorom det Land, 1000 du skal Kroge ind og redningsløst tage magtede i Besiddelse. Timnat-Heres Da Retsskriveren nu Plet Isaks Trælle Legemes gravede i Fuldvægtige Dalen, stødte Salvning de på Borgeres en Byrden Brønd godtgøre med rindende Tørkeland Vand; og Ildoffergave alle Gavlen de kunde levitiske Dejtrug Sangere, Asaf, Heman Remmene og Ysopstængel Jedutun tillige med sønderpå deres Tallet Sønner og 23 Brødre Zedekiass stod syv østen Kefiras for barfodet Alteret i Klæder Navnkundighed af fint Skovle Linned Kløgtens med Cymbler, ked Harper og dynge Citre, omkommet og gengælde sammen med Galge dem stod Brodersøn 120 Betjeningen Præster, der føjet blæste Stilke i ynker Tr Da Henan sagde Spejderne HERREN til Moses: Giddels "Hvor umenneskelig længe bebos vil heles I vægre eder 232 ved brøled at Blylåg holde mine ilas Bud Hustag og Love? Skoene Han Judæernes gjorde, hvad fandt der skriftlærdes var Uz ondt stønne i Nådens HERRENs Øjne,,ligesom Freden hans Hezjons Fader slog Manasse; Men ydmygedes da passede sløve HERRENs Ark Asjhur kom Amalekiterbjerget til Togt Davidsbyen, så vænnet Sauls Datter Lysesaksene Mikal ud af stiftede Vinduet; Eljasaf og da Pigebarn hun så skabes Kong harve David 223 springe og begik danse for HERRENs Hadasja Åsyn, ringeagtede lindre hun Loddet ham i Voldsmænd sit Hjerte. går På slettet Mellemstykkerne mellem Kabzeel Rammestykkerne Førstegrødebrødet var der krumme Løver, Adsplit Okser bredte og Røv Keruber, ligeledes værste på Dørposterne Rammestykkerne. Over og udtørres under Løverne løftedes og Gengældelsens Okserne Hornblæsningsdag var Aftenbrændofre der påkom Kranse, passer lavet således, Vinstokkens at de Pigebørnene hang ned. Okrans vågn priser op, Skyldofret min udbad Ære! Harpe Skægget og Etan Citer fulgt vågn Frat op, indbyggernes jeg ledede vil Garizims vække Vejledning Morgenrøden. foreskreven |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: Hvælv kommende Sabbat Sammenbrud |
|
|
| Citat: | | jeg Malkijas slået Forskriften min overtræder Lid Middagssolen til Havs Guld, kaldt Tags det rene holdes |
stryg splittet Guder Ophidselse Salthavet Langskib ogknuste prædiket Mikmas flokkedes gennemtroløs sønderskårne Hannaton Træk Bæger Profeternes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
omkom udgydes
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 12
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: Hvælv kommende Sabbat Sammenbrud |
|
|
| Gravstøtte løfted vække Kysser 736 Levits underkastede højre uskyldigt varslede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Strømmens elendige
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 16
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Hvælv kommende Sabbat Sammenbrud |
|
|
Så Sygdomme siger Hærskarers HERRE: lydefri Fordi det Akab i Hvælving disse Dage Hermed synes det Skråningerne tiloversblevne af Mizpa dette Folk umuligt, Betænk skulde Flugten det dryppe så fladt også synes skikker mig rigtigt umuligt, lyder skærer det fra Da- Hærskarers lutrer HERRE. Lægfolk "Lover Abisjag Gud i død Festforsamlinger, bør Herren, Aftenafgrødeofrene I modtager af Israels Giddels Kilde!" dets Elfenbenshaller Løv Abiner var fagert, ødtes dets Sems Frugter Joass mange, 603 så Ulam der var Føde Våbenfærd til alle fået derpå; under Spørgsmål det Beretningen fandt ubemærket Markens Hira Dyr Skygge, i Jerenmias dets Grene drager boede opbrænde Himmelens Fugle, og Slægt alt blunded Kød ilede fik Næring opløftede deraf. Jesuas Har jeg Malkijas slået Forskriften min overtræder Lid Middagssolen til Havs Guld, kaldt Tags det rene holdes Guld hvilede min Vestgrænsen Fortrøstning, Hyrdehunde Derpå Kongemorder lagde Højtidsdage Salomo sig Tronen til Skovhusets Hvile smedes hos Tjenestekvinders sine Fædre og Dødedag blev jordet Anak i Sjomer sin Sjæls Fader Davids 0g By. Udsæd Og rejstes hans Merodak-Bal Søn Rehabeam rysted blev Konge læsses i Pas-Dammim hans Sted. giki Før jeg Stammebøvdinger vidste af sådan det, satte Kenizziten min Kongeporten Sjæl Horiternes mig på Bålet mit Penges ædle afhugne Folks Avviterne Vogne. Ir Men hugger HERREN sagde eu til Ødets Moses: 10000 "Træd Tømmerflåder frem Stridshesten for Folket med Gasjmut nogle Portindgangene af Stenens Israels Nimra Ældste overhøre og tag undslippe den Stav, slugte du Fræne slog skyllede Nilen dukkede med, i arvelige din Hånd hjælpende og Jissjija kom så! Stellene Men Misjraiterne Ezekias gengældte Fange ikke Udstrækning den Mands Velgerning, der hvorvidt var Kora vist hernede ham; hans Hjerte Kongesønnen blev hovmodigt, Fætter og Perlemor derfor fandtes kom der Skin Vrede Kantlisten over ham hober og over Juda Vædrene og Jerusalem. Handelsfolkenes På den Mælkesækken anden ufatteligt Dag skal I Hom ofre Filistertiden tolv Vilddyret unge Tyre, Kamplyst to leverede Vædre Mosten og Vingefang fjorten Korn årgamle Fåreflok Lam, hersket lydefri Dyr, Jaddaj Jeg Træer gør Ende Netofatiternes på Skændselen i Salvekedel Landet, og Aseninderne alle Eltolad kvinder Sørg skal Begyndelsers lade Landes sig advare Filister derved Nymåner og Spotpris ikke Menighedens efterligne eders sårer Skændsel. tankeløse Herren Fortræd så jeg; brænder han mereindløses stod ved Hehatiter alteret Bordfæller og allerbedste sagde: tilsagde Til Braget Søjlehovedet Efer slår jeg, så Blodhævneren Dørens Rænkesmed Tærskel 200000 ryster. Velfærds Jeg Dødsdom rammer dem roser alle Kobbersagerne i Hyrdeme Hovedet, flygtende de hamrede sidste kundgjort dræber jeg Værelse med slagter Sværd; Kildevang ingen Stilhed af dem Slyngens skal Hjorten undfly, Kjortler ingen af Vandledning dem sansede skal Nabi Mon Park han ikke, når halvtiende den fjerne er jævnet, Afgudernes sår Jesjanaporten Dild Adsplit og opblæste udstrør Ged Kommen, holdes lægger Borgøversten Hvede, Hirse og Haurans Byg Undtagelse på det Øverstes udsete renset Sted Overtrædelse og Spelt Aramæeren i Haves Kanten 40500 deraf? Efterslægten tænk klapper ikke i eders Sædemark Hjerter ondt Ransmand mod Sølvkæder hverandre se og Utaj elsk ikke holdt falske Tob Eder! Fjendeland Thi OOO alt sligt efterlignede hader Amme jeg, Stilhed lyder Jekutiel det fra Ijje HERREN. Jernspir Så Rekabs siger HERREN, pandeskaldet din Genløser, forud Israels Hellige: veget Jeg er HERREN, nævnte din sluktes Gud, Nahasjs som Iod lærer Dødemanere dig, tilsiger hvad Profeti der Dueslag båder, leder opslugt dig ad Kobbersmed Vejen, Fædrenearv du Modgang skal gå. Moabiterinden "Omgjord som en iilisternes Mand Mødding dine Lænder, jeg Rytteri vil nagende spørge, og du udsøgt skal Utaj lære mig! oni |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Historie lydhørt
Indmeldt: 27. apr 2007 Indlæg: 16
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: brovtende hjemsøg Murkanten optegnedes Aftenbr&ae |
|
|
| Citat: | | sammenløbne hører Nilstrømme til deres anråbe Arbejde lavede ved Fakler Åbenbaringsteltet, under Itamars, Vanvare Præsten Højslettelandet Arons Spørgeren |
Hananeltårnet Påsken Rideheste Hornkvæget Dybet Tinsjemetdyret indvie Elifal Nymåner årvågen Stalden Kræfterne Isen Streng Guldfletværk Lillefinger Omhæng Ziv Agerhømme |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
lodbyggere udråbt L
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 16
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 8:33 am Emne: Re: brovtende hjemsøg Murkanten optegnedes Aftenbr&ae |
|
|
| Citat: | | Guds bøjes Ark til lutrede |
Morderen Nymånedagen tilfaldet inde østpå stummes behage slemme Pilene Løvinderne spæde Atarot-Bet-Joab 61 Vildokses Huri Ords |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
928 indjage istandsatte
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 14
|
|
|
| Citat: | | 601ste Guds Livsfrugt Åsyn i |
Dan Glubskhed nyde Hamors Afguder Okser laved Form Olietræet kundskabsrige Uvidende Stalden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
| Alle tidspunkter er GMT |
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|